Crisi

Les coses no han sortit com jo desitjava. Sincerament em creia que hi tenia alguna possibilitat però pel que es veu ni l’he tinguda, ni la tinc, ni la tindré mai.

Una demostració d’afecte per part meva (una cançó) ha provocat una crisi forta. És un tipus de reacció i de crisi diferent que la que vaig tenir amb la Laura perquè en aquest cas, malgrat que ara la cosa està recent i fa mal, ella sí que m’aporta moltes coses encara que ni a curt ni a llarg termini poguem ser parella.

No m’estic resignant i guardant-me l’esperança a l’esquena… ja fa un temps que provo de superar l’atracció que sento per aquesta noia, que té un fons que no puc ignorar.

Almenys tota aquesta història ha servit perquè jo sigui capaç d’identificar el que busco en les meves relacions. No busco el fracàs, si és que és un fracàs això que està passant en aquests moments i jo no ho estic portant gaire bé i ella tampoc. I això només pot ser perquè realment hi hagi un vincle, un vincle diferent del que jo voldria però un vincle. I és un vincle important… que no sé si es trencarà o no, perquè és com si tot estigués caient per terra… i com els fonaments no siguin tan forts com jo penso simplement tot això es desintegrarà.

Però no deixa de tenir valor el fet que almenys sé què busco. Per fi ho sé, perquè després de l’Amaya tot han sigut plantofades.

Lo d’avui també una mica però jo crec en aquest fons de carinyo al final de tot i malgrat tot. No serà un amor sexual, llàstima. Però suposo que passarà alguna d’aquestes coses:

1. hi haurà un petit trencament, se’m passarà i serem bones amigues. Ens coneixerem més i també ens perdonarem més. I suposo que a la llarga també acabarem fent alguna cosa juntes a nivell professional.

Malgrat aquestes crisis de comunicació que ens passen periòdicament i per email (n’hi ha hagut d’altres -poques- i en moments en què no ens coneixíem gens i s’han superat amb una certa rapidesa) ens entenem bé. I el problema de comunicació ve més pel mitjà que utilitzem per comunicar-nos, que devegades complica la interpretació del missatge, que no pas pel missatge en si.

2. no hi haurà cap trencament, tardarà més a passar-se’m i finalment es trencarà (opció que ni em plantejo).

Enfí, porto unes 24hores mastegant-me els sentiments. Crec que ella porta més estona perquè jo no vaig començar a respondre les seves declaracions de no amor fins ahir (perquè va ser ahir quan les vaig veure).

La cosa està estressada, però confio que tot s’arregli en el sentit que no ens faci mal a cap i tot continuï bé.

Estic en un moment creatiu bo. Potser hagi estat propiciat pel que veig en la Pilar o potser hagi estat una coincidència en el temps. Tant de bo sigui això darrer perquè era una energia molt forta que m’empenyia endavant.

Aviat ho sabrem.

I sí, malgrat que no ha fet mai res per demostrar que li agrado sí que m’he sentit estimada i respectada. En un nivell no sentimental però és un amor que hi és. Ara està clar que no es transformarà però és això o res.

I “res” seria fatal.

No comments yet»

Deixa un comentari

